Τα σημαντικά κενά σε ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό στο Νοσοκομείο Καβάλας δεν στάθηκαν εμπόδιο για να ολοκληρωθεί με επιτυχία η μεγαλύτερη επιχείρηση διακομιδής ασθενών. Το Νοσοκομείο Καβάλας υποδέχτηκε πάνω από 70 ασθενείς του Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης μέσα σε λίγες ώρες!
Στο πλαίσιο της επιχείρησης έγινε και μεταφορά νεογνών, με απόλυτη επιτυχία.
Δημοσιεύτηκε στις
Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.









