Προετοιμασίες στο Δήμο Νέστου για τις Χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις, χθες είχαμε και την παρακάτω εξέλιξη: «είχαμε μία ουσιαστική συζήτηση με τον Δήμαρχο Νέστου, κύριο Σάββα Μιχαηλίδη, σχετικά με την χριστουγεννιάτικη εκδήλωση που θα συνδιοργανώσουμε από κοινού με τον Δήμο Νέστου: Τρέχοντας με τον Άι Βασίλη!
Μέσα στις γιορτές των Χριστουγέννων τιμώντας το πνεύμα προσφοράς κι αλληλεγγύης μικροί και μεγάλοι θα τρέξουμε φορώντας τα σκουφάκια του αγαπημένου μας Αγίου μέσα στο κέντρο της πόλης μας!
Ευχαριστούμε τον Δήμαρχο Νέστου για την άμεση και θετική ανταπόκριση».
Δημοσιεύτηκε στις
Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.









