Τον σχεδιασμό ενός εκτεταμένου έργου ηλεκτρονικής επιτήρησης σε ολόκληρη τη βόρεια συνοριογραμμή της χώρας ανακοίνωσε από τη Φλώρινα ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, δίνοντας το στίγμα μιας πολιτικής που εστιάζει στην αυστηρότερη επιτήρηση των συνόρων και στη συνολική ενίσχυση του αισθήματος ασφάλειας.
Το σχέδιο προβλέπει την ανάπτυξη συστημάτων ηλεκτρονικής παρακολούθησης από την Ηγουμενίτσα και τη Σαγιάδα της Θεσπρωτίας έως τον Έβρο, καλύπτοντας όλο το τόξο της Θράκης και της Μακεδονίας. Πρόκειται για μια παρέμβαση μεγάλης κλίμακας, με σαφές μήνυμα ότι τα βόρεια σύνορα μπαίνουν πλέον σε νέο καθεστώς αυξημένου ελέγχου.
Ο υπουργός συνέδεσε το σχέδιο με τη στρατηγική της κυβέρνησης για περισσότερη ασφάλεια σε πόλεις, γειτονιές και σύνορα, υποστηρίζοντας ότι η ασφάλεια αποτελεί «μεγάλο αγαθό» και βασική προϋπόθεση κοινωνικής σταθερότητας. Στο ίδιο πλαίσιο, εξήρε το έργο των αστυνομικών υπηρεσιών της Δυτικής Μακεδονίας, σημειώνοντας ότι η περιοχή καταγράφεται ως μία από τις ασφαλέστερες της χώρας.
Ιδιαίτερη βαρύτητα έδωσε και στα ζητήματα οδικής ασφάλειας, αλλά και στην Κοινωνική Αστυνόμευση, με ειδική αναφορά στα Γραφεία Αντιμετώπισης Ενδοοικογενειακής Βίας, τα οποία –όπως είπε– διαχειρίζονται εκατοντάδες υποθέσεις και παρεμβαίνουν καθοριστικά για την προστασία θυμάτων. Παράλληλα, ανέδειξε και τον ρόλο των υπηρεσιών προστασίας ανηλίκων απέναντι στα περιστατικά νεανικής παραβατικότητας.
Με τη φράση ότι η πολιτεία βρίσκεται «διαρκώς σε επαγρύπνηση, σε κινητοποίηση και με διαρκή παρουσία», ο κ. Χρυσοχοΐδης επιχείρησε να αποτυπώσει τη νέα γραμμή του υπουργείου: περισσότερη επιτήρηση, περισσότερος έλεγχος, πιο έντονη αστυνομική παρουσία.
Δημοσιεύτηκε στις
Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.








