Νέο μήνυμα του 112 στην Καβάλα για εκκένωση των περιοχών Νέο Ξεριά, Παλιό Ξεριά και Γέροντα.
Μήνυμα στους κατοίκους των περιοχών Νέο Ξεριά, Παλιό Ξεριά και Γέροντα στη Καβάλα εστάλη στις 4:48 από το 112, και με το οποίο τους ζητείται να εκκενώσουν τις συγκεκριμένες περιοχές και να κατευθυνθούν προς τον κόμβο της Χρυσούπολης, λόγω της πυρκαγιάς που είναι σε εξέλιξη.
foto:xanthinews.gr
Δημοσιεύτηκε στις
Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.








