“Μια όμορφη ημέρα σήμερα. Οι μαθητές πρώτου και τέταρτου, δημοτικών σχολείων με την συμβολή των εκπαιδευτικών και την καθοδήγηση της καθηγήτριας μουσικών Χουρμουζιάδου αναβίωσαν το έθιμο τα “Χελιδονίσματα” που συμβολίζει τον ερχομό της άνοιξης. Το τραγούδι τους μια ευχάριστη έκπληξη γέμισε με νότες το αίθριο του Δημαρχείου. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΎΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑΊΑ ΕΚΔΉΛΩΣΗ” σημειώνει με ανάρτησή του ο δήμαρχος Νέστου Σάββας Μιχαηλίδης.
Δημοσιεύτηκε στις
Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.









