Σε συνέχεια προηγούμενης ενημέρωσης, από τη Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ανακοινώνεται ότι, στην Εγνατία Οδό Καβάλας – Ξάνθης από το ύψος του κόμβου Χρυσούπολης Νέστου έως το ύψος του κόμβου Βανιάνου Ξάνθης αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των οχημάτων και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.
Δημοσιεύτηκε στις
Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.







