Χρονόμετρο

    Επιστολή Αν. Δημητριάδη για το θέμα με το Φεστιβάλ Φιλίππων: Όταν κλείνουμε την πόρτα στην αλήθεια…

    Δημοσιεύτηκε στις

    Σας ευχαριστώ που το τελευταίο διάστημα έχετε ανακαλύψει ότι υπάρχει το ΔΗΠΕΘΕ στην πόλη μας.

    Σας ευχαριστώ επίσης για το όψιμο ενδιαφέρον περί της ψυχολογικής μου υγείας μετά την κατά την γνώμη σας προσωπική μου αποτυχία στις προηγούμενες εκλογές.

    Σας ευχαριστώ που αντί να διαβάσετε την καθόλα λογική απάντηση που έδωσα στο δημοσιογράφο σας (ελπίζω να αποδεικνύεται ότι δεν τα έχω χαμένα) σχετικά με το θέμα που αναγάγατε ως πρώτιστο με πηχυαίο τίτλο στην πρώτη σας σελίδα, ενώ την δημοσιεύεται στην έβδομη σελίδα σας, εσείς πήρατε μια τυχαία δήλωση ενός ανθρώπου που κατηγορεί έναν φορέα της πόλης μας και αποδεχτήκατε τα λεγόμενα αυτού χωρίς τουλάχιστον να του ζητήσετε να σας πει σε ποιο έγγραφο, σε ποια επίσημη συμφωνία, σε ποιο έστω συμβόλαιο στηρίζει την καταγγελία του και ποια είναι η επίσημη αλληλογραφία του πανεπιστημίου με τον φορέα της πόλης μας.

    Άλλωστε προσωπικά αλλά και ως εκπρόσωπος φορέα της πόλης μας έχω μάθει να κάνουμε συμφωνίες πάνω από το τραπέζι με γνώμονα κυρίως την προάσπιση του δημοσίου χρήματος και με τη λογική ότι κάθε ευρώ του καβαλιώτη αλλά και το κάθε ευρώ του δημόσιου πρέπει να δίδεται με φειδώ και μόνο με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον.

    Παρόλα αυτά επανέρχομαι εν συντομία και ελπίζω αυτή τη φορά να σας πείσω αφού βρω ανοιχτά ώτα (τα οποία έχουνε επιλεκτικά κλείσει) αμέσως μετά την πρόσφατη εκλογική «ήττα» της παράταξης Σιμιτσή.

     

    1. Αρχές Φεβρουαρίου επικοινώνησε ο φερόμενος ως εκπρόσωπος του πανεπιστημίου στην προσωπική μου ηλεκτρονική διεύθυνση και μου πρότεινε να συμπεριληφθεί στο Φεστιβάλ Φιλίππων μια συναυλία από μία ορχήστρα νέων πανεπιστημίου μιας Ελβετικής πόλης, Μου είπε ότι ήδη έχει κάτι παρόμοιο γίνει τόσο στη Δράμα, όσο και στην Αλεξανδρούπολη και στη Χαλκιδική και βρίσκονται σε συζητήσεις με το δήμο Θεσσαλονίκης.

    Μου είπαν ότι στο πλαίσιο των καλοκαιρινών διακοπών των φοιτητών τους θέλησαν να συνδυάσουν και κάποιες παρουσιάσεις της εργασίας τους όλης της χειμερινής περιόδου. Λόγω του ότι η ομάδα καλλιτεχνών έτσι και αλλιώς θα βρισκόταν στη χώρα μας, αυτό που θα επιβάρυνε τη συμμετοχή τους στο Φεστιβάλ ήταν καθαρά και μόνο η διαμονή τους η οποία θα έφτανε τα 40 έως 70 άτομα.

    2. Σε δεύτερη επικοινωνία που έγινε πάλι τον Φεβρουάριο μου ζήτησε φωτισμό και ήχο με τη δέσμευση να μην υπάρχει καθόλου εισιτήριο στην εκδήλωση. Μου διευκρίνισε ότι ο ήχος θα έπρεπε να είναι για όλα τα όργανα για να βγει το μέγιστο της καλλιτεχνικής δημιουργίας τους. Τους απάντησα ότι θα προσπαθήσουμε να το εντάξουμε στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ και ότι ήταν σκόπιμο μια νέα επικοινωνία σύντομα με τη δέσμευση του υπευθύνου της ορχήστρας ότι αυτό θα γίνει μέσα στην Άνοιξη.

    3. Το κόστος ενός τέτοιου εγχειρήματος ήταν εξαρχής μεγάλο και γι αυτό απορρίφθηκε και προτάθηκε στο συγκεκριμένο πανεπιστήμιο να γίνει την επόμενη χρονιά.

    Θέλω να πιστεύω ότι γι αυτούς του ίδιους λόγους δεν έγινε η συγκεκριμένη παρουσίαση και στους άλλους νομούς.

    4. Όταν αρχές Ιουνίου επανήρθε με τηλέφωνο ο υπεύθυνος της χορωδίας και του δόθηκε η απάντηση από τον καλλιτεχνικό διευθυντή ότι δεν δύναται να συμπεριληφθεί η παράστασή τους στο φετινό φεστιβάλ αλλά κάτι τέτοιο μπορεί να γίνει την επόμενη χρονιά ο συγκεκριμένος κύριος ξεκίνησε μπαράζ πιέσεων ώστε αυτό να γίνει.

    5. Θα θέλαμε πάρα πολύ η συγκεκριμένη παράσταση να γίνει στην πόλη μας αλλά πρέπει αρχικά να γνωρίζουμε (και εσείς προσωπικά) ποιο είναι το οικονομικό περιβάλλον στο οποίο ζούμε και επιτέλους να μάθουμε στη χώρα μας να απλώνουμε τα πόδια μας μέχρι εκεί που φτάνει το πάπλωμά μας (ελπίζω και στην προσωπική σας ζωή να κάνετε κάτι ανάλογο).

    Η προσπάθειά μας εδώ και δυόμιση χρόνια είναι η πλήρης εξυγίανση του ΔΗΠΕΘΕ και του Φεστιβάλ Φιλίππων. Παράλληλα, είναι η δημιουργία ενός πολιτιστικού φορέα που θα προσφέρει 365 μέρες θέατρο στο κοινό της πόλης μας. Αν το δεύτερο το καταφέραμε αφήστε να το κρίνει το κοινό της πόλης μας (τελευταία σας χάσαμε από τις συχνές εμφανίσεις σας στις παραστάσεις). Για το πρώτο κάντε λίγη υπομονή, σε λίγες μέρες γίνεται η παράδοση του ΔΗΠΕΘΕ στη νέα διοίκηση και τότε ελπίζω να σας δοθούν απαντήσεις για το πρώτο σκέλος της προσπάθειας μας.

    6. Την καλλιτεχνική επιμέλεια του προγράμματος του Φεστιβάλ την έχει αποκλειστικά και μόνο ο καλλιτεχνικός διευθυντής. Σε αυτό ευτυχώς ο καλλιτεχνικός διευθυντής δεν δέχεται πιέσεις από κανέναν. Αν εσείς νομίζετε ότι μπορείτε να κάνετε καλύτερο προγραμματισμό είναι ευκαιρία με τη λήξη της θητείας του καλλιτεχνικού μας διευθυντή να αναλάβετε τα ηνία της καλλιτεχνικής διεύθυνσης του ΔΗΠΕΘΕ Καβάλας.

     

    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την δημοσίευση της απαντητικής μου επιστολής καθώς και για όσα κολακευτικά γράφετε για το πρόσωπό μου στο χθεσινό φύλλο της εφημερίδας σας και όχι μόνο.

     

    Στη διάθεσή σας πάντα, για οποιαδήποτε διευκρίνιση.

     

    Φιλικά

    Ο πρόεδρος

    του ΔΗΠΕΘΕ Καβάλας

    Ανέστης Δημητριάδης

     


    Δημοσιεύτηκε στις 0

    Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.